Wednesday, February 2, 2011

Jiwa Kacau Episod 3

Benci..benci..benci….kekadang aku ni rasa diri ni bodoh sangat. Baik tak bertempat. Tapi sebagai manusia biasa hati aku taklah sejahat n sebusuk org tu. Klu aku marah pun masa tu je. Bila dah sejuk aku ok je. Aku takde pun nak amik kesempatan. Klu keje tu buat sama2. Sama2 dapat nama. Ini tidak. Keje aku org lain punye nama. Menyampah btul aku….

Aku tak tauler mcmana hati n perasaan orang mcm ni. Aku memang tak faham kenapa ade org macam ni dalam dunia ni!!!!!!?????geramnye aku…geram giler..hua..hua..hua..hua….sakit hati.hilang mood aku nak wat keje….apalah nasib badan….kekadang apa yang berlaku memang Nampak tak adil betul untuk aku..memang ade hikmah disebalik segala2 perkara yang berlaku. Mungkin tak nampak sekarang…tp sebagai manusia biase yang macam aku ni….semuanya aku rasa macam tak adil…hua..hua…sedih.

Apapun aku bersyukur kerana masih diberikan kekuatan untuk bersabar diatas segala2 yang berlaku. N aku bersyukur kerana hati aku cepat sejuk n aku tidak menyimpan dendam terhadap apa yang berlaku..masa tengah marah memang semua terkeluar. Aku rasa itu biasa bg sesiapapun. Tapi bila dah sejuk. Ok je…syukurlah sifat itu masih ada dalam diri aku ni…n aku syukur kerana aku masih SEDAR DIRI…

2 comments:

  1. doa jelah org tu dapat keje lebih baik..so, dia keluarlah dari sini..jgn doa yg mcm2..

    ReplyDelete

Labels