Sunday, February 6, 2011

Hala Tuju "Kenangan Semalam"

Blog aku ni bermula pada May 2010. Masa tu aku main2 je..aku taktau pun yang aku buat tu jadi..sehinggalah bulan November baru aku perasan. Aku memang dah ada blog. Bermula dari situ barulah aku aktif berblog..itupu merangkak perlahan2. Sifu aku Siti Hajar Masri. Dialah yang ajar aku serba sedikit pasal blog ni. Dan sampai skang pun dia masih menjadi penasihat tak berbayar aku...(heheheh..tq hajar).

Hari ke hari aku mengupdate blog aku..walaupun bukan hari2. Tapi adeler..sehinggalah aku kehilangan idea untuk mengupdate blog aku. Sebab aku taktau ape yg aku nak cerita kat sini..sehinggalah semalam En Hubby complain...”blog syg tak menarik”..hua..hua..hua....sodihnye den...mcmana nk bg menarik..aku tak tahu....

Tup2 pagi ini..sedang aku mengemas2 umah..tiba2 terlintas difikaran aku...blog aku harus jadi sesuatu...so..secara tak sengaja aku telah mendapat satu idea untuk dilakukan kepada “kenangan semalam”. Aku mendapat idea untuk menjadikan “kenangan semalam” satu kenangan terindah buat aku, suami dan anak2 ku....

Bersambung........

2 comments:

Labels