Wednesday, February 23, 2011

Baran atau Dirasuk

Pagi td ontheway pi office aku dgr berita kat sinar pasal isteri tetak suami kerana cemburu buta. skang ni aku baca metro pasal berita tu (klik)...dr pagi aku dah terpk kenapa dengan isteri tu...tak sayangkah dia pada suaminya..tak cintakah dia pada suaminya....atau dia memang dah dirasuk syaitan sehingga sanggup mencederakan suami sendiri. suami yang telah dinikahi..yang telah hidup bersama berbelas tahun...dimanakah letaknya hati nurani seorang isteri.

Selalu kita dengar suami dera isteri..suami pukul isteri..suami itu ini...tahukah kita kat luar tu berapa ramai suami yang kena dera dengan isteri..Memang kita jarang dengar cerita begini..Tapi tahukah kita..Aku pun tak tahulah nak kata. Baik suami atau isteri...bukankah perkahwinan atas dasar kasih sayang. Walaupun ada perkahwinan atas dasar penjodohan keluarga. Klu memang dah tak suka cari jalan penyelesaian yang lebih baik. Dari menyakitkan hati dan badan org lain.....

Walau mcmanapun aku berharap aku tak mengalami semua itu..dan aku bersyukur..aku ada suami yang terbaik buat diriku.....

K.S : Bila En Hubby baca mesti senyum lebar....

No comments:

Post a Comment

Labels