Monday, February 14, 2011

Aleesya Belum Baik Lagi

Harini aku bangun nak siap2 pi keje. Tapi satu apa pun aku takleh buat. Aleesya mengamuk je..menangis je..tanak kena tinggal.Pening kepala aku dibuatnye. Malam tadi dia memang tak dapat tido nyenyak. Dengan aku2 skali..hua..hua..hua.....

Pagi ni bawak pi klinik lagi. Kan betul masih ada kahak lagi . Amik neb lagi...aku ingat ptg leh masuk keje..Skali doktor suh dtg lagi petang amik lagi skali. Aku penin ler... Aritu masuk wad sehari je. Doktor kata dah ok...Tapi nape masih tak ok lagi...huhuhuu......Kahak dia masih banyak lagi.

Aku tak sampai hati nak buat sedut kahak tu...Mestiler sakitkan...Tapi klu tak buat. Kahak dia banyak lagi..Mcmana nak buat ntah.tgkler ptg ni mcmana. Lepas amik neb lagi skali. Klu mcm teruk jugak. Aku rasa aku kena tabah hati utk buat sedut kahak tu....huhuhu.....

No comments:

Post a Comment

Labels