Tuesday, March 29, 2011

Aleesya Tak Sihat Lagi....

Hi...entry aku takde lain..aleesya demam..demam..tak sihat...sian putri aku yg sorg ni....antibodi dia tak kuat. So dia mudah dijangkiti. Klu org lain kena skit je..dapat kat dia terus menjadi2. Puncanya kakak selsema. Kena kat Aleesya terus batuk n selsema. n pastu dia terus demam. Semlm aku keje. Call babysitter banyak2 kali tak angkat2.Biaseler sebagai seorg ibu bila tinggalkan anak yang tak sihat mestiler risau....tapi hubby kata mungkin ok kot. klu tak ok mesti kak ani call...lgpun ubat2an semua dah bagi. So aku rileksler skit..... Tup2 bila balik amik anak2. Rupanya aleesya demam kuat. Kak ani kata dia nak call takde kredit. Ya Allah...tuhan je tau....aku terus je bawak pi klinik....syukur alhamdulillah malam td aleesya tak meragam pun. Pagi ni sebelum hantar dia aku bg antibiotik dengan ubat untuk paru2. Pastu bg ventolin skali....Bagi ubat siap2..Tengahari minta babysitter dia yg bg. Malam bior aku jugak yang bagi....senang skit.... Mudah2an aleesya semakin bertambah sihat. Amin....

No comments:

Post a Comment

Labels