Friday, December 31, 2010

Tahun Baru 2011

diam tak diam, sedar tak sedar. esok dah tahun baru. 01.01.2011.mmm....apa azam tahun baru ni..pk..pk...jangan tak pk.klu tanya aku apa azam aku.aku cuma pk satu jer..aku akan buktikan aku layak dapat apa yg sepatutnya aku dapat..ya...aku akan buktikan.....biar apa org kata..ade aku kesah..hahahahhahaha........

esok tahun baru..takde ape perancangan. aku tak sehat. aku demam lgpun cik abg keje...hua..hua..hua....so duk umah diam...oh ya baru teringat pulak.td jiran sebelah call.esok ade kenduri sebelah umah babysitter. kami dijemput. so esok klu aku sehat pagi aku pi ler rewang jap.tunjuk muka pun jdler....jiran tetangga....

ok kekawan semua...aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2011. Semoga tahun baru yang bakal dilalui ini lebih baik dr tahun ini. Aminnn......

No comments:

Post a Comment

Labels