Sunday, December 5, 2010

Hari Minggu

arini laki aku tak keje...so kitorg adeler masa bersama anak2
sebenornye malas nak kuar..tapi kena kuar gak sebab semlm paip sinki aku bocor. so arini kenaler cr paip baru...aku pulak cerewet nak paip yang sama mcm tu jugak..so yg ade kat carefour jer.(itu jer tempat yg aku tau...sebab sebelum ni beli kat situ)

so, kami pun pergiler ke care4. jalan2 cari jumpa. terus sambar..tup2 kakak terbekenan dengan satu basikal ni...alahai...berapa banyak basikal dia nak agaknye..aku pun tak faham.pujuk2 tanak jalan..last2 aku angkat dia.apelg satu care4 dengar suara dia. aku buat taktau jer jalan sambil bebel2 kat dia. bila dah keluar tu ade tempat mainan dia nak pulak main.aku tak berkenan sebenarnye dia main kat situ sebab ramai2 sangat.tempat pun macam tak selamat jer.

sebelum sampai tmpt mainan aku singgah beli kfc. sian adik.lapar agaknye..kakak dah jalan menonong ke tempat mainan. hati aku dah tak best dah...takpeler..sabor.lepas jer beli kfc terus ketempat mainan. rupanya kakak tak main.(mesti ayah dia pujuk). ayah kata kakak nak buat gambar jer..lega aku. so kakak pilih gambar katak.hehehhe...kami pun menjalan aktiviti...lama jugakler kat situ nak siapkan colouring kakak. esok aku letak gambornye ye...

siap jer gambar kakak. kami pun berangkatler pulang...sambil lalu keluar sempat lg aku sambar bedak pixy...hehehhehehhe.....best..best....

tapi penat skit.hahahahha...malam laki aku masakkan cekodok...hahahahha.....

No comments:

Post a Comment

Labels